Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:

ΕΝΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ 2015! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ!
ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ, ΣΤΙΣ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ! «ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ!
Επιτέλους! Οι Έλληνες, όλοι όσοι ψήφισαν ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του 2015, το 61,3% ενώνεται σε μια γροθιά! Όλα τα πατριωτικά κινήματα, όλοι όσοι εκφράζουν το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος ενώνονται κάτω από μία σημαία. Τη σημαία της εθνικής απαλλαγής από τα μνημόνια και τους Προδότες-δωσίλογους-υπηρέτες των τοκογλύφων! Ο δόλιος Τσίπρας επιχειρεί να αλλάξει το Σύνταγμα κατ΄εντολή των τοκογλύφων-δανειστών και κυρίως να καταργήσει το άρθρο 120 του Συντάγματος. Δεν θα του περάσει. Οι Έλληνες συναντούνται στη Πνύκα στις 21 Ιουνίου. Όλα τα πατριωτικά κινήματα, όλοι οι υποστηρικτές του ΟΧΙ, αριστεροί και δεξιοί θα συνενώσουν τις δυνάμεις τους στις 21 Ιουνίου και θα είναι αυτοί που τελικά θα προχωρήσουν τις διαδικασίες και τη Νέα Ελληνική Συντακτική Εθνοσυνέλευση και τη δημιουργία νέου Συντάγματος. Ένα Σύνταγμα που θα απαλλάξει τη χώρα από τους δυνάστες-τυράννους της. Θα απαλλάξει τη χώρα από τους προδότες τύπου Τσίπρα, Σαμαρά, Παπανδρέου, Παπαδήμου. ΟΧΙ στους υπηρέτες των Μνημονίων.
Διαβάστε όλες τις σχετικές λεπτομέρειες …
ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
Στα πλαίσια του Διαλόγου που διεξάγεται στην ιστοσελίδα

http://www.syntagma-dialogos.gov.gr/

και ειδικότερα στο τέλος των 6 θεματικών ενοτήτων που ακολουθούν τις απαντήσεις πολλαπλών επιλογών σε 53 ερωτήματα για το Σύνταγμα της Ελλάδας, η «Νέα Ελληνική Συντακτική Εθνοσυνέλευση» προτείνει να καταγραφούν οι εξής θέσεις για το Νέο Σύνταγμα Πολιτών. Ελπίζουμε ότι η Επιτροπή Διαλόγου για το Σύνταγμα να ενστερνιστεί τις πιο σημαντικές από αυτές και ειδικά την αναγκαιότητα ύπαρξης δεύτερου  σώματος έκφρασης της Λαϊκής Κυριαρχίας, που προτείνεται να λέγεται και να λειτουργεί ως «ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ», ασκώντας την λειτουργία κοινωνικού ελέγχου των λοιπών εξουσιών στη χώρα μας. Επίσης καθοριστική είναι η προτεινόμενη διοικητική δομή της χώρας να ακολουθεί το Καποδιστριακό Ελβετικό συνταγματικό μοντέλο, αναδεικνύοντας τις πόλεις της Ελλάδας ως πόλους ποιοτικής και αμεσοδημοκρατικής περιφερειακής ανάπτυξής της.
Αν διαπιστώσουμε ότι δεν εισακούγονται ήδη κατά την δεύτερη φάση του Διαλόγου οι θέσεις μας αυτές και με δεδομένο ότι δεν επιβλήθηκε η απαιτούμενη δημοσιότητα για τον Διάλογο αυτό από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, ώστε να αντιπαρατεθούν με επιχειρήματα αυτές με όλες τις άλλες απόψεις των συμπολιτών μας, θα αναγκαστούμε να αναλάβουμε πρωτοβουλίες συνέχισης του Διαλόγου για το Σύνταγμα με πραγματικό εκτεταμένο διάλογο εντός της Ελληνικής κοινωνίας και τον ομογενών διεκδικώντας τη σκυτάλη συνέχισης του έργου της Επιτροπής Διαλόγου για το Σύνταγμα από μια συγκροτημένη σε σώμα Εθνικοαπελευθερωτική Συντακτική Εθνοσυνέλευση του Ελληνικού Λαού,ανεξάρτητα από όποια τυχόν παρωδία συνταγματικής αναθεώρησης, που απλά θα συνεχίσει την τραγωδία του Ελληνικού Λαού, που καταστράφηκε ήδη από ολιγαρχικό Σύνταγμα του 1975 και τις αποτυχημένες αναθεωρήσεις του!
Οι προτεινόμενες θέσεις μας στις 6 θεματικές ενότητες του Διαλόγου στην ηλεκτρονική διαβούλευση κατατέθηκαν συμπυκνωμένες στα 1.000 επιτρεπόμενα γράμματα καθεμιάς από τις 6 ενότητες ως εξής:
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
«A) Να περιοριστούν σε 200 οι Βουλευτές και 100 Δημοβουλευτές να συγκροτούν το ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΛΙΤΩΝ,εκτός κομμάτων; 20 από εθελοντικές, 20 από επιστημονικές, 20 από ομογενειακές Οργανώσεις,20 από τοπικά Δημοβούλια και 20 κληρωτοί από πρόκριτους για δράση τους πολίτες για άσκηση Ελεγκτικής Λειτουργίας του Κράτους από κοινωνία εκτός Πολιτικών, Εποπτεία και Ορισμό μελών Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, Εποπτεία Συμβουλίων Κοινωνικού Ελέγχου Δημόσιου Τομέα, Κύρωση Νόμων Βουλής, αναπομπή απεριόριστα ψηφισμένων Νόμων στη Βουλή αιτιολογημένα μέχρι εναρμονισμού απόψεων δύο αυτών Σωμάτων, Κύρωση ερωτημάτων Δημοψηφισμάτων και κειμένων Νομοθετικών Πρωτοβουλιών Πολιτών, Κρίση για ευθύνη Βουλευτών , Υπουργών και Παραπομπή τους στη Δικαιοσύνη, Εποπτεία Νέας Ηλιαίας (Ανωτάτου Δικαστηρίου Ορκωτών Πολιτών)για αποφάσεις Δικαίου Κοινωνικής Ευθύνης που συναποτελεί με επαγγελματίες δικαστές ισότιμα το Συνταγματικό Δικαστήριο Ελλάδας.
Β) Σύνταγμα Καποδιστριακό Ελβετικού τύπου, ως Ενωμένες Πόλεις (Νομοί).»
Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΘΕΣΜΟΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
«Καθοριστικό ρόλο και για τα ζητήματα της Β Ενότητας Διαλόγου για το Σύνταγμα συμμετοχής των Πολιτών κτλ. έχει η συλλογική τους έκφραση ως Βουλή της Κοινωνίας των Πολιτών, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα στις ελεύθερες απόψεις μας της Α Ενότητας για την ανάγκη Συνταγματικής θεσμοθέτησης του ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΩΝ, ως έκφραση της Λαικής Κυριαρχίας και της τέταρτης Ελεγκτικής Λειτουργίας της Πολιτείας, με προέλευση των Δημοβουλευτών εκτός πολιτικών κομμάτων, που αυτά θα εκφράζονται μόνο στη Βουλή των Ελλήνων. Αυτός είναι λόγος για μη χρηματοδότηση κομμάτων από τον Προυπολογισμό και για αναλογική αντιμετώπιση των δύο Σωμάτων έκφρασης των εξουσιών του Λαού ή Πολιτών με εθελοντική συμμετοχή στα Κοινά. Τα Συμβούλια Κοινωνικού Ελέγχου πρέπει να θεσμοθετηθούν συνταγματικά πέραν της Ε.Ρ.Τ. για όλες τις ΔΕΚΟ και τα ΝΠΔΔ και να σχετίζονται λειτουργικά με τις ανάλογες Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές ( π.χ. Ε.Σ.Ρ. για ΕΡΤ) και ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ, όχι με τον ελεγχόμενο φορέα του Δημοσίου.»
Γ’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ – ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
«Προτείνεται να προβλέπει το  Νέο Σύνταγμα για τα ζητήματα της αρχαίας Ελληνικής Κοσμοθέασης,  Λατρείας  και Γραμματολογίας ελάχιστα δικαιώματα  Ελλήνων και Ελληνίδων, αναλογικά και ισομερώς με τα προβλεπόμενα για το Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα και την Εκκλησία του, στα πλαίσια ισότιμης αναγνώρισης των δύο αυτών πόλων και αναπτυσσόμενων ριζών του καλούμενου Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού.  Κυρίως οι αναφορές αυτές πρέπει να  σχετίζονται με την ανθρωποκεντρική θεώρηση όλων των συνταγματικά προβλεπόμενων Θεσμών και Ατομικών ή Κοινωνικών Δικαιωμάτων  Πολιτών. Ως προς το Προοίμιο του Συντάγματος να προστεθεί αρχικά η ρήση του Περικλέους  

<Χρώμεθα γαρ Πολιτεία ου ζηλούση τους πέλας Νόμους.>

Μετάφραση εδαφίου 37.

« Έχουμε πολίτευμα που δεν αντιγράφει των άλλων τους νόμους, αλλά πιο πολύ είμαστε εμείς παράδειγμα σε μερικούς παρά μιμητές τους. Και έχει τούτο το πολίτευμα το όνομα Δημοκρατία, γιατί δε διοικούν οι λίγοι αλλά οι περισσότεροι· κι είναι όλοι οι πολίτες μπροστά στους νόμους ίσοι για τις ιδιωτικές τους διαφορές· για την προσωπική  όμως ανάδειξη και τις τιμές,  καταπώς ξεχωρίζει καθένας σε κάτι προτιμιέται στα δημόσια αξιώματα, πιο πολύ γιατί είναι ικανός παρά γιατί τον ανέδειξε ο κλήρος· ούτε πάλι κάποιος, επειδή είναι φτωχός , κι ενώ μπορεί να κάνει κάτι καλό στην πολιτεία, εμποδίζεται από αυτήν την ασήμαντη κοινωνική του θέση. Και όχι μονάχα στη δημόσια ζωή μας ζούμε ελεύθεροι, αλλά και στις καθημερινές μας σχέσεις είμαστε λυτρωμένοι από την καχυποψία μεταξύ μας και δε θυμώνουμε με το γείτονα μας, αν κάνει κάτι καταπώς τον ευχαριστεί, ούτε παίρνουμε απέναντι του το ύφος του ενοχλημένου, πράγμα που μπορεί βέβαια να μην τον βλάφτει, σίγουρα όμως τον στενοχωρεί.  Κι ενώ στην ιδιωτική μας ζωή δεν ενοχλούμε ο ένας τον άλλο, στα δημόσια πράγματα δεν κάνουμε παρανομίες από εσωτερική προπάντων παρόρμηση, υπακούοντες στους κάθε φορά άρχοντες μας και στους νόμους, ιδιαίτερα σε κείνους απ’ αυτούς που έχουν ψηφιστεί για την προστασία των αδικημένων  και σ’ όσους, αν και άγραφοι, όμως φέρνουν ντροπή αναμφισβήτητη στους  παραβάτες.»

Μετάφραση του εδαφίου 40.

«Αγαπάμε το ωραίο στην απλότητα, αγαπάμε τα γράμματα χωρίς να καταντούμε μαλθακοί· τον πλούτο πιο πολύ τον έχουμε σαν ευκαιρία για έργα παρά σαν αφορμή για καυχησιές· τη φτώχεια του να παραδέχεται κανείς δεν είναι ντροπή·  μεγαλύτερη ντροπή είναι να μην πασχίζει με τη δουλειά  να γλιτώσει απ’ αυτήν. Μπορούμε οι ίδιοι να φροντίζουμε για τις δικές μας υποθέσεις και μαζί για τις δημόσιες και μόλο που καθένας μας είναι απασχολημένος με τη δουλειά του, άλλος τούτη άλλος κείνη, δεν είμαστε για αυτό λιγότερο κατατοπισμένοι στα πολιτικά. Γιατί μονάχα εμείς αυτόν που δεν παίρνει καθόλου μέρος σ’ αυτά το θεωρούμε όχι φιλήσυχο αλλά άχρηστο, κι εμείς οι ίδιοι ή κάνουμε ορθές σκέψεις και προτάσεις πάνω στις υποθέσεις της πολιτείας ή ,τουλάχιστον, παίρνουμε σωστές αποφάσεις γι’ αυτές, γιατί δε νομίζουμε πως τα λόγια βλάπτουν τα έργα, αλλά πιο πολύ βλάφτει να μη διαφωτισθούμε πιο μπροστά με το λόγο για τα όσα πρέπει να κάνουμε. Γιατί και σε τούτο, αλήθεια, ξεχωρίζουμε, ώστε οι ίδιοι και πολύ τολμηροί να’ μαστε και πολύ να συλλογιζόμαστε  όσα θα επιχειρήσουμε·  ως προς αυτό, στους άλλους η άγνοια φέρνει τόλμη απερίσκεπτη κι η γνώση δισταγμό. Και πιο δυνατή ψυχή δίκαια θα λογαριαστεί πως έχουν εκείνοι που ξέρουν πεντακάθαρα και τα φοβερά και τα ευχάριστα κι όμως γι’ αυτό δεν προσπαθούν να αποφύγουν τους κιντύνους. Και στην εκδήλωση φιλικής διάθεσης απέναντι στους άλλους, είμαστε αντίθετοι με τους πολλούς, γιατί αποχτούμε τους φίλους μας όχι με το να μας ευεργετούν αλλά με το να τους ευεργετούμε.  Κι είναι ο ευεργέτης φίλος πιο σταθερός, γιατί προσπαθεί να διατηρεί τη χάρη που του χρωστιέται με τη συμπάθεια του σ’ αυτόν που έχει κάμει το καλό, ενώ κείνος που του χρωστάει χάρη είναι λιγότερο πρόθυμος, επειδή ξέρει ότι την καλοσύνη του θα την κάμει όχι για να του χρωστούν χάρη, αλλά για να ξοφλήσει χρέος. Και μονάχοι εμείς βοηθούμε άφοβα τους άλλους όχι τόσο από συμφεροντολογικούς  υπολογισμούς όσο από τις άδολες φιλελεύθερες πεποιθήσεις μας.» 

http://www.dd-democracy.gr/article.asp?Id=5

 Επίσης να επιγράφεται το Σύνταγμα ως Νέα Πολιτική Διοίκηση της Ελληνικής Συμπολιτείας, αναφερόμενο σε διοικητικές δομές αντίστοιχες με το Ελβετικό Καποδιστριακό Σύνταγμα, επεκτείνοντας αναλογικά το Αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους και την αυτοδιαχειριστική του λειτουργία σε όλες τις Πόλεις ή Νομούς της Ελλάδας.»
Δ’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ
«Η Δικαιοσύνη πρέπει στο νέο Σύνταγμα να βασίζεται και σε Ορκωτούς Πολίτες,  εξίσου με τους επαγγελματίες Δικαστές, τουλάχιστον για  αρχική έκφραση του Κοινού περί Δικαίου αισθήματος, σε  όλους τους Κλάδους της και στα  Ανώτατα Δικαστήρια, αφήνοντας κύρια ειδικότερες τεχνικές λεπτομέρειες και επιμετρήσεις ποινών  ή υπολογισμό αποζημιώσεων στους τελευταίους. Προτείνεται να  θεσμοθετηθεί ανεξάρτητο Δικαστήριο Κοινωνικού Ελέγχου με επωνυμία <ΝΕΑ ΗΛΙΑΙΑ>, που θα  εποπτεύεται από την τέταρτη Ελεγκτική Λειτουργία του ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΩΝ. Αυτό θα  κρίνει την ευθύνη Υπουργών, Βουλευτών και Δημοβουλευτών και  θα επιτηρεί και τη διάκριση των λοιπών Λειτουργιών. Θα είναι αρμόδιο Ανώτατο Δικαστήριο Συνταγματικού Ελέγχου των Νόμων και της Εφαρμογής των Δημοψηφισμάτων. Θα  εισηγείται  ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ στο Δημοβούλιο Πολιτών τη μη κύρωση Νόμων της Βουλής και αναπομπή ψηφισμένων Νομοσχεδίων στην ίδια πριν εκδοθούν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και θα είναι υπό την αιγίδα του ως εγγυητή του Πολιτεύματος.»
 Ε’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
«Προτείνεται η καθιέρωση των Κοινοτήτων Οικονομικής και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συμπολιτών ως βασικού Οικονομικού Κυττάρου κάθε Παραγωγικής Διαδικασίας και Παροχής Υπηρεσιών, ώστε να μην απαιτούνται οι παραδοσιακές εργασιακές ρυθμίσεις των συλλογικών συμβάσεων, απεργιών ή ανταπεργιών κλ. της Βιομηχανικής Κοινωνίας. Οφείλει να  αναφέρεται ως θεμελιώδης  αρχή των εργασιακών σχέσεων η Αυτοδιαχείριση και η φιλική επίλυση των διαφορών στις βάσεις των παραδοσιακών  Συντροφιών, Συντεχνιών και Συνεταιρισμών που αναπτύσσουν  αλληλέγγυα  Κοινωνική Οικονομία. Προτείνεται η Αναγνώριση των Μη Νομισματικών Ανταλλαγών και η ανταλλακτική Οικονομία που βασίζεται σε αποτίμηση αξιών με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες στο κάθε τοπικό, Περιφερειακό ή Εθνικό επίπεδο που δρουν οι συναλλασσόμενοι. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει για τα υπερεθνικά νομίσματα τύπου Ευρώ, ότι λειτουργούν μόνο επικουρικά για εξαγωγές και παράλληλα με το Εθνικό Νόμισμα. Η Εκπαίδευση πρέπει ρητά να  αναφέρεται στα αρχαιοελληνικά πρότυπα.»
ΣΤ’ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΚΟΙΝΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
«Πρέπει να προστατεύεται ρητά  στο Σύνταγμα  το Δικαίωμα κάθε Πολιτιστικού Μνημείου στην Ακεραιότητά του  και έκθεσή του στον αρχικό φυσικό χώρο όπου δημιουργήθηκε. Άρα  και η επιστροφή των αρχαιοτήτων που απομακρύνθηκαν. Πρέπει ο δημόσιος χαρακτήρας όλων των σχετικών προβλέψεων για αγαθά κλ. να μην περιορίζεται μόνο στο Εθνικό, αλλά και σε τοπικό επίπεδο για όλα τα δημόσια  αγαθά, θεσμούς διαχείρισης κλ., ώστε  να  αναδεικνύεται και να  διευκολύνεται ο κοινωνικός έλεγχος,  εξαιτίας των άριστων μέτρων έκτασης και πληθυσμού που ελέγχει και για να  αποφεύγεται η γραφειοκρατική διαχείριση με  παραδοσιακή νοοτροπία λειτουργίας του Δημοσίου. Γενικά στο Νέο Σύνταγμα το Δημόσιο πρέπει να  συρρικνώνεται  αρχικά σε αποκεντρωμένο τοπικό επίπεδο πόλεων ή Νομών και με βάση την αρχή της Επικουρικότητας να προκύπτει ρητά ανώτερο και πιο κεντρικό επίπεδο Διαχείρισης ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ αποδεικνύεται ατελέσφορη η διαχείριση κάθε αγαθού τοπικά. Αρμόδιο να κρίνει τα επίπεδα κάθε Διαχείρισης να είναι το ΔΗΜΟΒΟΥΛΙΟ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
Σας καλούμε να γνωριστούμε και να ολοκληρώσουμε τη στελέχωση της «Ν.Ελ.Σ.Ε» (www.s120s.gr) την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017, ώρα 18:30, στην Πνύκα
για να συναποφασίσουμε τη συνέχιση και ολοκλήρωση
του Διαλόγου για το Σύνταγμα από εμάς τους Έλληνες πολίτες,
πριν παραδοθεί στη Βουλή και στα πολιτικά κόμματα
το πόρισμα του προσχηματικού Διαλόγου
που χωρίς τη συνδρομή των ΜΜΕ υποτίθεται ότι διεξήχθη.

1 σχόλιο:

  1. ΣΧΟΛΕΊΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Να ειναι η Ελλας πρωτη με σχολειο δημοκρατιας και παγκοσμια γλωσσα. Αγαπημένοι συντρόφοι δημοτες! Η τεχνολογία καθιστά δυνατή σήμερα τη βελτίωση της Δημοκρατίας με ψηφοφορίες για βασικά παγκόσμια και τοπικά ζητήματα. Είναι απολύτως απαραίτητο να ενωθουμε και να συμφωνήσουμε σχετικά με τους βασικούς νόμους. Η κοινή λογική μας θα κυριαρχει, όχι οι πολιτικοί και όχι οι μεγαλοι επιχειρηματιες. Πρέπει να επενδύσουμε επειγόντως σε ένα δημοκρατικό σχολείο με μια ιστοσελίδα με λειτουργία διαλόγου και δυνατότητα ψηφοφορίας. Να αρχίσουμε με όλους όσους είναι πρόθυμοι και ικανοί να συμμετάσχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που να καταχωρούνται με προσβάσιμη περιγραφή της ζωής.
    Προτείνω νόμους που εχουν υψιστη προτεραιότητα.
    Δημοψηφισμα νομου για 12 χρονων υποχρεωτικη εκπεδευση.
    Δημοψηφισμα νομου για σχολειο δημοκρατιας.
    Δημοψηφισμα νόμου για μια παγκόσμια γλώσσα.
    Είμαι ευγνώμων για σχόλια και αποψεις! Καλή τύχη!
    Ο απολυτα καλύτερος τρόπος για να αρχίσουμε να ενώνουμε
    τους ανθρώπους και να καλύτερεψουμε την κοινωνια.
    Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε, εκπαιδευτειτε, συμφωνειστε και πράξτε!
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ: “Εξω με την γλωσσα!”. Ποιοι ειμαστε “Εμεις”; Οι σπουδαιοτερες ερωτήσεις ειναι ταμπού! Αγαπητέ, πολιτικέ, δημοσιογράφε, τίμιε ακαδημαικέ και πολίτη, πες την αλήθεια και φιλοσόφησε σχετικά με την Ψηφιακή Άμεση Δημοκρατία DDD Digital Direct Democracy και την παγκοσμιοποιηση. Ποιοι είμαστε “ΕΜΕΙΣ” οι υποστηρικτές του κόμματος, θρησκευομενοι και ποιοι είναι “ΑΥΤΟΙ”;  “ΑΥΤΟΙ” δεν υπάρχουν. Όλοι στη γη είμαστε άνθρωποι με τα ίδια δικαιώματα και καθήκοντα και επιλέγουμε αμέσως με την ύψιστη προτεραιότητα, διαλογο και δημοψήφισμα να επικοινωνήσουμε με μία και μοναδική παγκόσμια γλώσσα και να καταργήσουμε για πάντα τον εθνικισμό και την προσωπολατρεια. Μαντεψε οικουμενικη γλωσσα: A: Αγγλικά, B: Κινέζικα ή C: Ισπανικά; Ποια χώρα θα είναι που θα εισάγει τα ισπανικά ως παγκόσμια γλώσσα; Πράξη κοινής λογικής για προστασία της φύσης, παγκοσμιοποίηση, τυποποίηση, ορθολογισμό και ισότιμη οικονομική ισότητα των ανθρώπων. fred.blomson@gmail.com,

    ΑπάντησηΔιαγραφή